Saturday October 13

är så jävla nära på att ta bort den här bloggen nu. ta bort min förra också. usch. Är bara megadepp idag, det kom som en bomb. fattar inte. vill bara typ göra något spontant och drastiskt. det lutar åt att färga håret rosa. snart. usch usch usch överanalyserar och typ fy. vill prata med någon men har ingen att prata med. vet inte ens vad jag vill prata om. vill väl allra helst se ett till avsnitt av vampire diaries även om jag blir så irriterad på att hon får hålla på med Ian Somerhalder och inte jag. vill se om hela säsongen av midnight beast också men blir ännu mer irriterad på att jag inte har Stefan Abingdon så det sket ju sig. ska väl spendera min kväll med min gitarr. eller så panikringer jag bullen och tvingar hem henne. det låter ju snällt och så vidare.
har skrivit ett megalångt brev till en vän. megadeppigt också. måste få det skickat. måste måste måste. bryr mig inte ens hur mycket vykort och frimärke och sånt kostar, måste få det skickat.
förlåt för fult och äckligt blogginlägg.
gräver mig ner i den här låten tills vidare dårå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar