17 frågor

När vaknade du imorse?
06:35, snöt mig, hostade lite, somnade om. 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Kissnödig!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Dalia ringde mig och frågade vad jag gjorde om jag ville hitta på något. 



Vilket humör är du på?
Kreativt humör. Samt dansa omkring. Vill måla en tavla samt skrika håkan-låtar. Kommer antagligen inte göra något av det men aa.

Har du ont någonstans?
Snöt mig nyss så har lite ont i näsan haha

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Åt nyss tacos så är rätt nöjd!!! 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Hahah betalade synundersökning

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Säkert facebook eller tumblr

Vad ska du göra ikväll?
Spela gitarr, sticka, glo på tv.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
DENNA 


Vad tycker du om din blogg?
Ångest ångest ångest

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Hade varit på Skopan tidigare och köpt min vackra skrivmaskin, gick sen på en promenad med bullen och köpte isglas

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nope

När fotade du något senast, och vad?
Igår fotade jag min skål med chips och dipp samt tvn när Geordie Shore var på

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Var nära på att köpa tre böcker på Skopan för 5kr vardera men ångrade mig. Så nope.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Mina tofflor jag har under mitt skrivbord

Vad har du på dig idag?
En vanlig vit t-shirt instoppad i min svarta kjol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar