En höstlista

Snor listan från Sandra Beijer för cirka jättefin lista.

1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?

För att vara ärlig, ja faktiskt. Dock lite deppigt såklart nu när hösten sakta övergått till typ höst-vinter och alla vackra blad på träden fallit av och ruttnat.
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Jag kör en snabb gissning på att mina Docs kommer användas flitigt samt en ny-gammal jacka jag hittade i garderoben. Tänk militär i marinblått.
3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Jag hade nyss klippt snelugg som jag då tyckte jag passade superb i. Mer än det hade jag inte dokumenterat förutom pinsamma ego-bilder. 
För bara några dagar sen var det dock exakt ett år sen jag och Julia och Malin träffade Rebecca&Fiona. Det är värt att nämna!

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Skola, träning, promenad, skola
5. Vad ska du ha för frisyr?
ANTINGEN så tänker jag bleka sönder håret eller så blir jag brunett.
6. Vad lyssnar du på för musik?
Mina tre mest spelade låtar är
How to be a heartbreaker- Marina and the diamonds (den kom nyss ut på spotify måste ju sönderspela då såklart)
The return of the boyband- The Midnight beast 
Not giving in- Rudimental (Feat Alex Clare & John Newman) (kolla in musikvideon asså säkerligen världens finaste vackraste bästaste underbaraste osv)
7. Vad läser du?
Looking for Alaska

8. Senast tre inkomna sms?
"Min röv"
"Hahaha jag vet"
"Hahhaha*" 
(åh så intressant)
9. Vad var bäst med sommaren?
Ledig, vänner, varmt, konserter, lathet, jordgubbar, glass, barfota, sol
10. Vad var sämst med sommaren?
För kort, för lite sol, för lite konserter, för sjuk för ofta
11. Senast köpta plagg?
En marinblå fransjacka!!!! <3 <3 
12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Hahah äuhm... glöm inte lypsyl och handkräm. Två saker jag konstant glömmer.
13. Hur ser du på framtiden?
ARTON ARTON ARTON ÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar